Pas toestemmingsvoorkeuren aan

Wij gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

DNVP ontzorgt!

DNVP ontzorgt!

Diensten

Aansluiting bij DNVP:

  • Aansluiting voor een vast bedrag per organisatie per maand.
  • DNVP maakt kennis met de organisatie.
  • Onbeperkt contact met de vertrouwenspersoon voor de hele organisatie.
  • Wet- en regelgeving updates & voorlichting.
  • 24/7 per dag bereikbaar
  • Kostenreductie voor de organisatie.
  • Introductiepakket voor alle personeelsleden.
  • Voldoe aan zorgplicht & verantwoord goed werkgeverschap.
  • Ga voor werkgeluk, voorkom verzuim & werk aan verbetering van mentale gezondheid van het personeel.
  • Geanonimiseerd jaarverslag.

Extra diensten DNVP:

  • Ondersteuning bij het maken, introduceren & implementeren van Gedragscode ongewenste omgangsvormen (verplicht beleid Arbowet).
  • Ondersteuning bij het maken, introduceren & implementeren van de Klachtenregeling psychosociale arbeidsbelasting (PSA).
  • Ondersteuning bij het maken, introduceren & implementeren van een Klachtenregistratie.
  • Ondersteuning bij het maken, introduceren & implementeren voor organisaties met >50 medewerkers voor de verplichte Integriteit- meldcode (verplicht beleid Wet Huis van Klokkenluiders).
  • Toetsing: voldoe ik als organisatie aan de huidige wet- en regelgeving van de Arbowet en Wet Huis van Klokkenluiders, PSA & integriteitsbeleid?
  • Begeleiding & training van interne vertrouwenspersoon.
  • Monitor “Stress” afnemen en advies.
  • Monitor “Ongewenste omgangsvormen” afnemen en advies.
  • Monitor “Integriteit” afnemen en advies.
  • Trainingen en workshops

Trainingen DNVP:

Training “Boost je werkgeluk”. Het DNVP- regiemodel: creëer in 4 stappen meer werkgeluk!                                                      vrijdag 1 maart 2024 13.00 online

Aanmelden>>

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

We hebben 3 verschillende pakketten

Voor minder dag €1,- per dag beschikt u over aansluiting bij de vertrouwenspersoon!

Verhoogde productiviteit

Vertrouwenspersonen hebben een goede invloed op het ervaren van werkgeluk en dit heeft een positieve invloed op de productiviteit. 

Minder stress en gezondheidsvoordelen

Wij ontzorgen bij het creëren van  een sociaal veilige organisatie. Hierdoor ervaren werknemers doorgaans minder stress op het werk. 

Verbeterde klanttevredenheid

Gelukkige werknemers hebben vaak positievere interacties met klanten en collega’s. Dit kan resulteren in een betere klantenservice en hogere klanttevredenheid.