DNVP werkt met gecertificeerde LVV- registervertrouwenspersonen

DNVP werkt met gecertificeerde LVV- registervertrouwenspersonen

Kennis maken met de Nieuwe Vertrouwenspersoon

Het kiezen voor een vertrouwenspersoon is erg belangrijk. Het is meer dan, via een aansluiting, voldoen aan wet- en regelgeving. Het gaat ook om welzijn, werkgeluk & juiste omgangsvormen creëren binnen een organisatie.

Jeanine, als bedrijfskundige is een toegewijde, ervaren & compassievolle vertrouwenspersoon die ervan overtuigd zijn dat een sociaal veilige & een integere werkplek veel oplevert voor iedereen.

Bovendien werken we bij DNVP samen met een netwerk van professionals zoals vertrouwenspersonen, burn-out coaches, vitaliteits- en organisatie-coaches en mediators.

DNVP: Praktijk voor sociale veiligheid & goed werkgeverschap zorgt voor;

  • Een veilige plek
  • Vertrouwelijkheid
  • Geheimhouding
  • Een luisterend oor & sparren
  • Opvang, begeleiding & advies
  • Voorlichting & verwijzing
  • Gevraagd & ongevraagd advies

Jeanine heeft de geaccrediteerde opleiding gevolgd tot LVV- register Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen & Integriteit (LVV= Landelijke Vereninging van Vertrouwenspersonen) en jaarlijkse bijscholing en intervisie is een vast onderdeel van de accreditatie. Daarnaast heeft zij trainingen gevolgd op het gebied van (organisatie)coaching, projectmanagement, vitaliteitscoaching, communicatie en mediation.

Voor zowel de werkgever als werknemer zal Jeanine met haar kennis over omgangsvormen en hun bewogenheid voor mensen de juiste gesprekspartner zijn voor uw organisatie.

Wil je graag meer weten?

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op.

Verhoogde productiviteit

Vertrouwenspersonen hebben een goede invloed op het ervaren van werkgeluk en dit heeft een positieve invloed op de productiviteit. 

Minder stress en gezondheidsvoordelen

Wij ontzorgen bij het creëren van  een sociaal veilige organisatie. Hierdoor ervaren werknemers doorgaans minder stress op het werk. 

Verbeterde klanttevredenheid

Gelukkige werknemers hebben vaak positievere interacties met klanten en collega’s. Dit kan resulteren in een betere klantenservice en hogere klanttevredenheid.